تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش کوتاه مدت وزارت آموزش و پرورش از ضرورت برگزاری این دوره های به عنوان زمینه ارتقای پست فرهنگیان خبر داد. مهدی جلالی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، با اشاره به برگزاری کارگروه ضمن خدمت افزود: توانمند سازی کارکنان آموزش .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضرورت دوره های آموزش کوتاه مدت برای ارتقای پست فرهنگیان

آموزش برای ارتقای پست فرهنگیان

معاون آموزش کوتاه مدت وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

ضرورت دوره های آموزش کوتاه مدت برای ارتقای پست فرهنگیان

خبرگزاری پانا: معاون آموزش کوتاه مدت وزارت آموزش و پرورش از ضرورت برگزاری این دوره های به عنوان زمینه ارتقای پست فرهنگیان خبر داد.

مهدی جلالی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، با اشاره به برگزاری کارگروه ضمن خدمت افزود: توانمند سازی کارکنان آموزش و پرورش در فصل نهم آموزش خدمات کشوری و ارتقای دانش، مهارت و نگرش همکاران و ایجاد احساس موثر بودن در فرهنگیان از مسایل مورد بررسی این کارگروه بود.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش و ایجاد تحول در آموزش های ضمن خدمت و کوتاه مدت فرهنگیان در این امر باید یک پویایی بهتر و جدی تر انجام شود.

مفعول له (مفعول لأجله)

جلالی اظهار کرد: در آموزش و پرورش نگاه به آموزش های ضمن خدمت و کوتاه مدت کاملا کاربردی است و تلاش های زیادی برای از حاشیه به متن آمدن این آموزش ها انجام می شود.

وی از به روز شدن فعالیت ها و دوره های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: بازنگری در دوره های آموزشی آموزش و پرورش با سیاست ها و برنامه ریزی های جدید به وجود خواهد آمد.

جلالی خاطر نشان کرد: باید ارتباط مستقیم با نظام پرسنلی وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم و برای ارتقای فرهنگیان در تمام سطوح و دریافت پست جدید در آموزش و پرورش، دوره های آموزش های ضمن خدمت و کوتاه مدت را بگذرانند.

مرکز یادگیری سایت  تبیان - منبع: خبرگزاری پانا

تهیه: نسرین صادقی